تقدیم به تو بهترینم

بـــــــــــدون اســـــــــــــــــــــم

تقدیم به تو بهترینم

 


دوستت دارم...

 

دوستت دارم...

 

 


 

نشستـﮧ ایم  بـا ـهم نقطـﮧ بـازے مے ڪـنیم ؛ خودم و دلم را مے گویم !

زباטּ نـَفهم نمے فهمد قواعد بـازے را

تمــام خانــﮧ ـهـا را با اسم " تـــو " پــر مے ڪـند (!)

 

 



 

 

 

 

هوایت که به سرم می زند

 


دیگر در هیچ هوایی ،،،

 


نمی توانم نفس بکشم !

 


عجب نفس گیر است

 


هوایِ بی تو بودن ...!

 

 

 

آدم باید یک "تو" داشته باشد،که هروقت از همه چیز خسته و نا امید بود

 

 

بهش بگه:مهم اینه که تو هستی !!

 

بیخیال دنیا ..... !!!!

 

 

 


از روزی که نامتــــ

ملکه ی ذهنمـــــــــــــ شد،

احساســــــــ می کنمــ جمجمه امـــ

با شـــــــکوه ترینـــ امپراتوری دنیــــــــاستـــ…

 

 

به نبودنت عادت کرده ام

 

اما...

 

مشکل اینجاست که به بودنت کنار کسی جز خودم

 

عادت نمیکنم …

 

 

 

تمام تقویم های جهان شاهدند

 

 

 

که هرسال بی تو متولد میشوم

 

 

 

به این تولد مکرر عادت کرده ام

 

 

 

اما...

 

 

 

از بی تو بودن میترسم …

 



نظرات شما عزیزان:

ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت20:47---12 آبان 1393
لایق پرستش است
کسی مثل تو
که در این بی مهری ها
بی چشم داشت محبت می کند . . .
.


سپهر
ساعت21:02---16 مهر 1393
زیبا بود.موفق باشی

سمیرا
ساعت11:51---27 شهريور 1393
دلگیرم


از دنیآ و روزگآرش


از بی کسی هآ و سکوت هآ!


این منم که اینگونه خسته ام


منی که همیشه خوب بودم و خندآن


منی که خنده هآیم مثآلی بود به مثآل ضرب المثل!


نمی توآنی بفهمی و البته عجیب هم نیست برآیم!


چون “تـو”، “من” نیستی!


پس لطفا قضآوتم نکن...
ابجی گلم وبت عااااالیه بوووووووس به منم سربزن
پاسخ: مرسی عزیزم


الهام
ساعت13:28---3 اسفند 1392
خوش ب حال رضاااااااااا .....
منم استقلااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااالیم بدجور
عزیززززززززززززززززززمی آبجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, ساعت 15:37 توسط atiyeh |